LET OP: Wegens een klantenstop bij de schoonheidsspecialiste kunnen er online alleen pedicure en losse behandelingen geboekt worden, zowel voor vaste als nieuwe klanten.

Bent u een vaste klant bij ons en wilt u een andere behandeling reserveren?
App of mail ons dan voor een afspraak.

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

  • Bij het maken van een afspraak dient u altijd een bevestigingsmail te hebben ontvangen. Controleer altijd goed uw spambox en vul het juiste e-mail adres in bij reserveren. Heeft u deze e-mail niet gehad? Dan is er wat misgegaan met het reserveren en is er ook geen afspraak gemaakt.
    .
  • Uw afspraak kan tot 48 uur van te voren verplaatst of geannuleerd worden. Zo kan iemand anders uw plekje nog reserveren. Wanneer u ons niet tijdig informeert zijn we helaas genoodzaakt de gereserveerde behandeling voor 50% in rekening te brengen.
    .
  • Bij het vergeten van de afspraak wordt de gehele behandeling voor 100% in rekening gebracht.
    .
  • Mocht u niet op tijd aanwezig zijn voor de behandeling mag Schoonheidssalon Frederique de behandeling inkorten. We overleggen dan met u hoe we de behandeling aanpassen. De oorspronkelijk gereserveerde behandeling wordt volledig berekend bij afrekenen.
    .
  • De cadeaubonnen van Schoonheidssalon Frederique zijn niet inwisselbaar voor geld.
    .
  • In de salon vinden we het belangrijk dat er een fijne sfeer is. Is er sprake van ongewenst of onvriendelijk gedrag dan kunnen wij u de toegang tot de salon weigeren.